De acordo com as autoridades de Saúde aumentou para 299 o cumulativo de casos positivos na Província de Nampula com a detecção de dois novos pacientes no Distrito de Nacala Porto, um no Distrito de Murrupula, um no Distrito de Mogovolas e outros dois na vigilância sanitária da capital provincial.

Na Província da Zambézia passaram a ser 14 os casos com o diagnóstico de dois novos infectados na Cidade de Quelimane e um no Distrito de Milange.

A vigilância na unidade sanitária do Distrito de Nhamatanda identificou mais um paciente que fez subir para 23 o total de casos positivos na Província de Sofala.

Na Província de Maputo o cumulativo cresceu para 100 casos com o diagnóstico de um novo infectado no Distrito de Moamba na fronteira de Ressano Garcia, outro no Distrito de Boane e ainda um novo caso na Cidade da Matola.

A vigilância numa unidades sanitária do sector privado identificou mais um casos positivo na Cidade de Maputo onde o cumulativo de casos positivos ascendeu a 139.

https://drive.google.com/…/16dDh7_bv6Rjh2I4ixQsM2Y38T…/view…

According to health authorities, the cumulative of positive cases in Nampula Province increased to 299 with the detection of two new patients in the district of Nacala Porto, one in Murrupula District, one in Mogovolas District and two others in surveillance sanitary of provincial capital

In Zambezia Province, there were 14 cases with the diagnosis of two new infected in Quelimane City and one in Milange District.

Surveillance in the sanitary unit of Nhamatanda District identified another patient who raised to 23 the total positive cases in Sofala Province.

In Maputo Province, the cumulative grew to 100 cases with the diagnosis of a new infected in Moamba District at the border of Ressano Garcia, another in Boane District and a new case in Matola City.

Surveillance in private sector health units identified yet another positive case in Maputo City where the cumulative of positive cases rose to 139.

https://drive.google.com/file/d/16dDh7_bv6Rjh2I4ixQsM2Y38T65hoo5B/view?usp=sharing




Source

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *